dimarts, 13 d’octubre del 2009

L'amor

L'AMOR

Quin tema has anat a triar Rosa, que som adolescents!!! Personalment es el treball més complicat que m'han manat mai en dotze anys d'estudi. Pero bé, haurem d'intentar-ho....

L'amor, quina paraula i quin sentiment. La vida es complicada per culpa de coses meravelloses com l'amor, pero la vida es meravellosa per les coses compliades. Hi ha qui pot pensar que l'amor es un art, pero ni els millors artistes serien capaços de afrontar algunes obres d'art.

Sembla que des de ben menuts en estiguen preparant per a viure en parella, es el prototip de vida, estudiar, casarse, tindre fills, i llavors cuidar els nets. Quan tenim entre vint i vint-i-cinc anys sembla que et llancis a la busca de l'amor de per vida, tot i que als quinze tots pensaven que ja l'habien trobat, pocs son els que tenen aquesta sort, i pocs els que la saben aprofitar*. S'han de saber superar les etapes al ritme que toca, suportar la maduració, l'evolució. Un impossible per a la majoria.

"Estic buscant parella" quina merda de frase, l'amor com tot, es troba cuan es deixa de buscar. Fins i tot pot arribar quan no el volem trobar, o millor dit on no el volem trobar. Ja t'ho pots plantejar tot amb delicadesa, pots trobar a la persona perfecte, que llavors la vida et fot un cop amb tanta força que et deixa descolocat. I que fem llavors? Ningú te les respostes a aquesta pregunta.

Després de tot, de lo complicat que és tot, ben mirat, si tots, sense excepció, tenim l'esperança de trobar l'amor, o de que l'amor ens trobe, es perque sabem que la vida es molt més tranquil·la en algú al costat. En algú que et faja costat i et recolze, en algú a qui fer costat i recolzar. Algú per qui lluitar cada dia, i no hem refereixo a conquerirlo, si no a lluitar per fer-lo feliç, per veure'l somriure, per veure'l somriure't. Algú per qui ser valent i arriscar-se a les conseqüències.

Al final l'important es tindre gent a qui estimar i que t'estime, i l'amor es només una de les maneres d'estimarse.^^

12 comentaris:

  1. M'encanta Laia en realitat de amor n'hi ha de moltes classes i com tu em vas dir no hi ha amor més pur que el de la amistad i per aixó sas que en eixe sentit ningú et pot estimar més que jo( igual si pero més no). A més es un comentari molt teu i que com sempre destaca la teua personalita. Es nota quan a algú li agrada escriure... t'estime!!

    ResponElimina
  2. Es un tema bonic XD
    Pero massa complicat d'expressar, no existeix la definició de amor com a tal i cada ú opina que es per a ell, i simplement ens bassem en allò que ens han ensenyat desde menuts amés de les nostres vivéncies personals.
    Hi han molts tipus d'amor i moltes maneres d'amar, pot ser siga un art... peró com tot art, aquell que s'esforça es qui triomfa, i no sempre a amat més, aquell al que se li reconeix la seva obra. De vegades hi ha artistes anónims que superen als més famosos.

    Bé, callaré ja perque sempre acabe enrrollant-me jeje

    T'estime Laia!!!
    El amor entre amics de veritat pot ser, de vegades, el més fort de tots ^^ o sinó sempre ens consolará quan del altre no tinguem ;D

    P.D. M'agrada perque es directe, simple i clar, i quean algú escriu sempre deixa una miqueta de la seva marca en allò que ha escrit ^^

    ResponElimina
  3. Eiii parellaa que m'heu posat básicament el mateix!!
    Hahahaha!!!
    Si es que.... es nota l'amor, es palpable!XDXD

    ResponElimina
  4. S´ha copiat ella XDXD jo ni havia vist el seu comentari fins que he possat el meu XD

    ResponElimina
  5. Be. Soc Candela. Com no m'aclareixo a escriure be el valencià, fare el que puga.

    M'ha encantat el que has escrit perque ja vaig tindre una experiencia d'amor-desengany.
    Jo pense que l'amor s'ha de esperar, i no de buscar, aquest va ser l'error que vaig cometre (per culpa de les hormones eh)
    La gent creu que l'amor ho pot tot, pero no es així.
    Un dia, una "ex amiga" em va dir: Si l'amor fora una persona... li donaria d'hosties...
    Cal reconeixer que te rao (encara que jo li donaria d'hosties a la pava aquesta...) pero així es la cruda realitat.

    I es veritat el que l'has dit a la Jade, l'amor més pur es el de l'amistat.

    Aixi que, Laia T'ESTIME!!!!! ^^

    ResponElimina
  6. Ostres que macoooo!!!^^
    Va que us convido a toots aaaaaaa..... ostres un sopar no que es masa car.... pipes??
    Can, gracies per l'esforç d'escirure en valencia!!
    Mauro, ja que tens blog, et vull vore per aí eeh!!
    Jade m´he passat pel teu!!
    Que faria jo sense vosaltres?^^

    ResponElimina
  7. Ostres!... Avore...qui falta per comentar ací..? Doncs jo!! Jajaja
    Bé Laia, primer de tot, m'ha agradat molt el teu comentari, de veres! Pense que es molt teu i que no ho podries haber fet millor!! =D
    Jo encara tinc que fer el meu comentari sobre l'amor.. i la veritat es que no se per on escomençar, jo, com tu saps,no n'he tingut d'experiencies amoroses..xDD pero clar, hi ha molts mes tipus d'amor a banda d'eixe..jejeje ^^
    I..nomes dir que estic totalment d'acord amb el que dieu,l'amor entre amics,l'amistad, es el mes gran dels tresors, un amic es aquell que t'estime tal i com eres i passe el que passe, que t'ajuda quan mes ho necessites!

    T'ESTIME LAIA! <3 ^^

    ResponElimina
  8. Jo també t'estime solet!^^
    Ai shiteru :P <3

    ResponElimina
  9. Mare... Quin blog més transitat! Si es que havia de ser de Laia... ^^

    T'has expresat de la manera més clara possible i crec que en un tema tan complexe com és l'amor és el que es necessita... Un comentari genial!

    Al final no deu de ser tan dificil donar una opinió sobre l'amor perque amb tots els comentaris que t'han escrit parlant d'ell tindries per fer-ne un altre XD

    Que millor manera per acabar que dir T'ESTIME "molongui"! ;D

    P.D.: Ahí, ahí! Fent publicitat del concert de Lax'n'busto. Espere que puguem anar a veure'l actuar :D

    ResponElimina
  10. Doncs sí Andrea, sembla que tots ho tenim prou clar, pero Déu ni dó el que costa plasmar-ho!!
    Segur que serà genial el concert dels Lax, ademés Mauro també els escolta, i Irene s'apuntara que li han agradat algunes cançons^^ Siiiii!!!
    T'estime molonguiii!!!!

    ResponElimina
  11. Ui, disculpeu-me per dir la meua.Bona la teoria de Laia.Jo li proposo una cita de Joan Fuster perquè hi pense"Qui em suporta és que m'estima".Salutacions a Jade, Andrea, Candela(?) i en especial al Señor de los anillos que segur que és un artistàs en això de l'amor (va, no sigues modest).

    ResponElimina
  12. Impura!mm..has vist el meu blog?quan ho mires ja voras que risa.Un bes!

    ResponElimina