dimarts, 13 d’octubre del 2009

T'estimo molt!

Aquesta cançó de Lax'n'busto, que per cert toquen a Castelló d'açí poqueet!! Hehehe!!^^ Esta basada en la cancço basca Maite zaitut, que vol dir això t'estime.
Rosa si tu pots penjar cançons d'amor jo també no??



De colors són els meus somnis

tot i que ja m'he llevat,

i la son no ve a veure'm

quan la lluna s'ha aixecat


Salto i salto sobre es núvols

sembla que pugui volar

el meu cor fa pampallugues

i no deixa de ballar...


Quan ens posem peus enlaire

quan ens posem el cap avall

quan et crido a la muntanya

i l'eco m'ha contestat

quan et faig amb margarides

la polsera de colors...


Vull mirar-te als ulls i dir-te

que el que sento és això:

T'estimo molt, jo a tu t'estimo molt

Si estàs amb mi desapareix tot el que és trist


Un dia gris el pintes de colors

Fins a la lluna i tornart'estimo jo.

Els meus ulls són com bombetes

i els meus llavis riuen fort

no puc amagar el que sento

quan em mires tant de prop

Ara ja no sé que em passa

el cos m'està tremolant

el meu cor fa pampallugues

i no deixa de ballar...


Quan s'uneixen els colors

per fer l'arc de San Martí

Quan escrius amb el teu dit

el meu nom en el mirall

li dono canya a la ràdio

i escolto aquesta cançó


Vull mirar-te als ulls i dir-te

Que el que sento és això:

Maite zaitut

Maite, Maite zaitut

Si estàs amb mi

desapareix tot el

que és trist


Un dia gris el pintes de colors

Fins a la lluna i tornar

t'estimo jo.

Maite Zaitut!

2 comentaris:

  1. I tant que pots penjar cançons d'amor! ara, no t'oblides de comentar sobre aquest tema amb aqueix estil tan personal teu..I per cert, si estàs al dia d'esdeveniments importants com concerts, conferències, estrenes, etc..el teu bloc pot ser un bon tauler d'anuncis!

    ResponElimina
  2. Ja l'he fet el comentari! es l'anterior a aquest!
    Hem sembla que si vas ala columna de la dreta el podras llegir!^^
    Home, una altra cosa no, pero personal és!
    I si, hem sembla que serà un bon tauler d'anuncis el meu bloc =)
    Adéu ciau!!

    ResponElimina