dijous, 28 de gener del 2010

Capítols XII i XIII


Els últims capítols, son plenament amorosos. Primerament, Plaerdemavida, conseguiex conveçer a Tirant de amagar-se al llit de Carmesina per intentar tindre relacions amb ella. Trobe que en Tirant no te gaire personalitat i que es deixa convencer fàcilment per la donzella. Finalment ho aconsegueix, pero amb un cirt de la Princesa es desperta tot el castell i Tirant, amb la ajuda de Plaerdemavida i de la fortuna consegueix que el emperador no sospite res. Massa sort, diria que te...
Després d'això, la Viuda reposada, que esta secretament enamorada den Tirant, l'enganya parlant-li d'un suposat embolic de la Carmesina amb Lauset, i munta un escenari perfecte per a demostrar-ho. Un altre cop, s'evidencia la poca personalitat den Tirant per a l'amor, que es torna a deixar enganyar per una donzella. A causa d'això mata al pobre Lauset, i fuig de la cort sense despedir-se de la Carmesina. Quan aquesta ho sap, corre a la nau per saber que ha ocorregut per a que siga abandonada d'aquesta manera, però només pot pujar-hi plaerdemavida, que li explica com ha caigut en el parany de la viuda reposada. Com la mar esta revolta, ningú pot baixar ni pujar al vaixell, i així acaba la historia.
El final, no m'ha agradat tant com m'imaginava, m'esperaba quelcom mes tràgic... bé suposo que el final de la obra en si m'hauria agradat més. No vull semblar sàdica, però... el cert es que si una novel·la acaba amb una mort, tens la sensació de que ha acabat del tot...

4 comentaris:

  1. Sí! Hem tardat en esbrinar-ho, però per fi sabem que li va dir el Tirant a la Carmesina! XD

    http://www.youtube.com/watch?v=MyvCXCBAlyc&feature=fvw

    ResponElimina
  2. Jajajaja que booo!!! XDDD
    Es que et jure que m'ha eixit de l'ànima!
    Hem de fer el video... va Tirant que jo vull jugar, que no que jo soc el pixixi!!! Es que... el Diafebus s'ha estrenat!!XDDDD
    Per cert... deixan de banda les coñes, la canço mola eeh... CLASSMATES!!^^

    ResponElimina
  3. Si! ^^ A mi m'encanta! Nou debat musical... XD

    ResponElimina
  4. Mira la que he penjat ara al meu espai del tuenti!^^
    La seria jo la vaig veure cuan la reemetien a nickelodeon, que ja era més grandeta, i m'encantava!^^

    ResponElimina