dimarts, 9 de març del 2010

2º D'ESO!^^



Aquell estiu, bé, com tots els estius, va ser fantàstic, vaig passar quinze dies amb el meu grup escolta a el racó d'ademús, per un vaig fer una ruta preciosa! també vaig passar uns dies a l'apartament de la meva amiga Helena, i recorde que mentre sa mare em portava a casa amb el cotxe, vam sentir la noticia a la ràdio de que plutó ja no era un planeta, no se perque ho van fer, la cançoneta no queda igual si no dius al final plutó, estos científics...
Quan va començar el curs, vaig conèixer a Toni, el meu tutor, un professor meravellós, probablement el millor que he tingut. Els meus companys eren molt simpàtics, de fet, hi erem tots els de la colla d'amics excepte Jade i Dani, una llàstima. Vaig començar a conèixer a Irene, qui abans era simplement la companya de la aula del costat i que ara s'ha convertit en una de les meves millors amigues :$. Recordo el moment en que Merche, la professora de mates, més coneguda com la boqueró, pur ordre alfabètic, Bort, Camprodon, ens vam mirar a la cara simultàniament i no vam poder evitar esclatar a riure al veure'ns les cares, encara no se per que... ¬¬
Ens pasavem tots els patis al que denominavem el Frikiracó degut al ambient que s'hi respirava, mentre uns parlaven de videojocs, altres de ciència-ficció, altres de Manga i Anime, i també de literatura fantàstica! La majoria, seguim formant part d'aquest grup d'amics, altres com Anna o Alberto, han fet la seva vida d'altra banda, però aquell any es va començar a formar un preciós grup!^^
A les aules, el més destacable, la boqueró, quina dona... la veritat tots enteniem que després d'una separació es deu de passar malament, però que carai, nosaltres no en tenim la culpa! Crec que aquell any només vaig aprendre a aplica Pitàgores. Els demés professors normals, Mari Cruz era molt maja, recordo que quan teniem un exercici malament, no era capaç de dins-ho només deia en la seva veueta "no ho borres, si no esta malament... pero afegeix això" i la optativa, amb la meva actual tutora, no va estar gens malament en si, pero les coses no van acabar de eixir bé i no vam aconseguir acabar el projecte. Toni, va ser un tutor únic, insuperable, ens amb les seves bromes i acudits, tot era més fàcil, i no recorde gens de mal rollo a la classe.
Aquell any el barça del meu cor va predre la lliga, gràcies al patètic joc d'en Ronaldinho i amb l'únic punt positiu d'un jovenet que començaba a destacar, Leo Messi. Vam perdre Personatges importants de la societat com Nicolau Casaus, més conegut a casa com el senyor del puró o James Brown. Políticament, jo començava a acudir a manifestacions, i la política hem començava a interessar, de fet vaig estar amb els meus pares i Aina i la seva mare a la multitudinaria manifestació de Valencià, entre altres coses en contra del tancament dels repetidors que ens permetien veure TV3 al Pais Valencià, però les enganxines de Adéu PP, segueixen guardades al calaix, esperant a sorit algún dia. Ara recordo, un article que vaig escriure sobre això i que certa professora hem va vetar a la revista del institut per que era massa seriós i no anava amb el nostre estil.... ¬¬

Finalment. el millor record del any va ser, sens dubte la excursió a Castella i Lleó, amb Toni i Cristòbal! Va ser fantàstic, sobretot aquell dia que ens van permetre eixir a donar una volta per Salamanca de nit, quina preciositat! Encara recorde la Universitat enfocada amb la Anna, la Clara, la Laura, la Irene i jo!^^ I encara conserve un full que vam escriure amb totes les anècdotes!
Suposo que podria resumir aquest any en política, fútbol i sobretot AMICS!

1 comentari:

  1. Què llàstima no haver-vos conegut en aquesta època! :c Supose que el que en un principi pareixen vides paraleles amb la política, els gustos... (excepte amb el que es referix barça! XD), s'han convertit en secants eh? ^^

    ResponElimina