dimarts, 9 de març del 2010

TERCER D'ESO!^^


Aquest va ser probablement el millor any de tota la ESO, a Dani i a Jade els van afegir a la nostra classe i estavem tot el grupet junt! Va ser un any notablement més complicat que els anteriors, on ens van afegir assignatures com Física i Química o Biologia, amb el Juan, un home molt simpàtic, clar que si, però amb una veu incriblement relaxant, bé, el que diriem un poquet soset, tant, que Irene solia relaxar-se excesivament a les seves classes! hahaha i amb Angels, que tenía una veu que no relaxava tant, degut a la seva agudesa, i els dies que teniem classe de dos a tres, el seu cap acabava tenint forma de croissant!!
La tutora era Anna Tena, al pricipi ni be ni malament, pero a poc a poc vam anar agafant-li mes estima, sobretot quan ens va deixar dos mesos amb Genís ¬¬ un substitut... penós! Vam tindre a Manolo, de Educació física, amb ell bé, pero no tant amb la senyora San Martín que el va substituir ¬¬ Sens dubte el professor més peculiar era Alícia de música, res a veure amb Jaume, el de segon, que era molt graciós, aquesta dona era... curiosa, tenia comentaris sospitosos... Tot i que el professor no m'acabava d'agradar la optativa era genial! El primer trimestre va ser sobre fotografia, em va encantar! El segon... sense paraules, el CÓMIC! Impresionant, mentre la resta de la classe dormia, jo m'entretenia mirant documentals sobre la història d'aquest. I l'últim trimestre sobre el cine, on vaig començar a interessarme en la gran pantalla, i vaig tindre la oportunitat de coneixer moltes de les millors pel·licules del món.


Personalment, amb els amics hem va passar una cosa bona i una de dolenta. La bona, doncs que la relació amb un dels meus amics va traspassar l'amistat, i tot i que ara ja no es així, vaig pasar una etapa preciosa de la que només tinc bons records, i de la que conservo un bon amic. D'altra banda, després d'una bona amistat amb Anna Safont, aquesta va decidir canviar d'institut i tot i que mai vaig entendre els motius va fer bastant de mal al grup de amics, per no oblidar a Iván que també se'n va anar amb Anna, i diguem que a certes companyes els fa afectar més del degut. Parlant clar, quan va acabar el curs estavem enfonsats, no paravem de dir que el següent any seria horrible i que els trobariem molt a faltar, però personalment pense que el any següent no va estar tant malament.
Aquell any el Barça no va guanyar la lliga, la va guanyar el Madrid... I recorde que Obrint pas va traure el CD Benvinguts al paradís un dels meus discos preferits! Ens van deixar Pavarotti, Umbral, Fernán Gómez. El meu germà va votar per primera vegada i el PSOE va tornar a guanyar les eleccions, i tot i que no m'acabava de convençer, intentava pensar en l'altra opció i alegrar-me'n.
A finals d'anys, amb el meu grup scout, vam decidir involucrar-nos en un projecte anomenat "senderisme adaptat" i que consistia, i de fet consisteix en portar a gent de la tercera edat que viu en residéndies a practicar el que a nosaltres més ens agrada el senderisme, pero amb facilitats que nosaltres ens encarregavem de posar. Algú va tindre la idea de presentar-ho al concurs de la caixa "joves amb valors", i vam guanyar el concurs a nivell estatal, tenint la oportunitat de coneixer altres iniciatives socials a Espanya i a tot Europa, amb un viatje a Paris i Brussel·les o ens van rebre al parlament europeu i vam presentar un decàleg sobre els voluntariats de gent jove. També vam rebre un diploma de mans del president del senat Javier Rojo.
Va ser un any d'alts i baixos, pero ara tinc un bon record^^

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada